RSS

~ Salam Mahabbah ~

assalamualaikum...
saya ucapkan buat semua... =)
apa khabar kalian semua???
bagaimana dengan iman kalian pada hari nih???
harap semuanya sihat & baik-baik saje...
alhamdulillah...saya bersyukur kehadrat Allah kerana masih lagi diberi kesempatan untuk hidup dalam nikmat iman & islam...
Pada awalnya, saya mengambil kesempatan ini untuk mengucapakn ungkapan "salam ramadhan" buat semua...
~ semoga ramadhan kali ini lebih bermakna daripada ramadhan yang lalu... dan marilah kita bersama-sama memanfaatkan bulan yang mulia ini dengan melakukan amal ibadah ~ insyaALLAH...
Tahun ini, diri ini tidak dapat menyambut ramadhan pertama bersama umi & abi serta adik-adik yang disayangi kerana ada kuliah yang perlu dihadiri...
tetapi ini tidak melemahkan semangat saya untuk menyambut ramadhan kali kerana di sini (KUIS) terdapat ramai sahabat-sahabat yang menemani...
Pada hari ini 13/8 merupakan hari lahir seorang sahabat saya yang diberi nama Nurul Jannah Che Suhaimi....~Salam Helwa ya Ukhti~...Maafkan kami kerana merancang 2 kejutan tanpa memberitahu anda...ini sahaja yang mampu kami berikan...

pejam celik pejam celik rupanya sudah masuk 4 bulan diri dibumi KUIS.Minggu depan bermula perjuangan saya bersama-sama sahabat dalam menghadapi imtihan sebelum kami bercuti...
Dikesempatan saya ingin memohon ampun dan maaf terutama kepada umi & abi....doakan anakmu ini berjaya dalam imtihan yang bakal dihadapi...tidak lupa kepada para pensyarah yang banyak membantu khususnya dalam pelajaran...ucapan terima kasih saya ucapkan buat Ustaz Syukri, Ustaz Fairooz, Ustaz Syarul Azman, Ustaz Hamidun,Ustaz Zainuldin, Pn Zuraifah,Ustazah Hafizah dan coach Abdul Wahab...tidak lupa buat mentor yang disayangi Umi Rashidah...jasa kalian tidak dapat saya balas...

Selain itu, saya juga ingin memohon ampun & maaf buat rakan-rakan serumah (jannah,dayat,tila,dayah,dibah,amni,farhana & kak farah) sekiranya diri ini ada terkasar bahasa terlanjur kata ampun maaf diri meminta...
Buat rakan-rakan sekelas Ijazah Sarjana Muda Dakwah & Pengurusan Insan ( Sidah, Wan, Epul, Khalis, Hakim,Firdaus, Afiq, Hafiz, Saiful & Fekri )diri ini memohon maaf sekiranya sepanjang sem ini diri ini ada melakukan kesilapan, terkasar bahasa @ terlanjur kata....Buat sahabat-sahabat yang juga mengenali diri ini juga tidak ketinggalan...
p/s:
- Salam Ramadhan buat semua...
- Selamat berimtihan buat sahabat-sahabat....

Good Luck buat semua...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment